مرکز آموزش

نحوه تغییر نام و نام خانوادگی ناحیه کاربری

  • ناحیه کاربری
  • 1

تغییر نام و نام خانوادگی ثبت شده در ناحیه کاربری، تنها در موارد خاص و با در نظرگرفتن شرایط زیر قابل انجام است. بنابراین لازم است بر حسب شرایط، مطابق با دستورالعمل ذکر شده در یکی از موارد زیر، اقدام نمایید.

قصد واگذاری سرویس/خدمات خریداری شده به شخص دیگری دارید؟
واگذاری سرویس ها/خدمات، منجر به تغییر مالکیت آن ها می شود. بنابراین لازم است مطابق با راهنمای نحوه تغییر مالکیت خدمات و سرویس ها، اقدام نمایید.

تغییر نام و نام خانوادگی برای افراد حقیقی:
به منظور تصحیح نام و نام خانوادگی، لازم است ضمن لاگین به ناحیه کاربری و ارسال درخواست به واحد فروش، تعهدنامه با متن زیر را در یکی از دفاتر اسناد رسمی تنظیم و بهمراه اسکن رنگی پشت و روی کارت ملی، ارسال کنید.

اینجانب ........... فرزند ............ به شماره ملی ............... با توجه به ارایه مشخصات اشتباه در زمان ثبت نام در وب سایت hisupport.net، اعلام می دارم که مالک ناحیه کاربری که در حال حاضر با نام و نام خانوادگی نادرست .................. به ثبت رسیده هستم. بدینوسیله گواهی می نمایم مالک کلیه خدمات سفارش داده شده در این ناحیه کاربری به ایمیل .............. هستم و درخواست تصحیح مشخصات دارم.
همچنین متعهد می گردم تمامی مسئولیت های مادی و معنوی ناشی از این تغییر را بر عهده می گیرم.

تغییر نماینده سازمان ها و شرکت ها:
به موجب بند 4 از قوانین هویت، شرایط استفاده از خدمات؛ کلیه شرکت ها، سازمان ها و به طور کلی افراد حقوقی موظف به معرفی نماینده تام الاختیار هستند. در این صورت این نماینده است که رابط HiSupport و آن شرکت/سازمان بوده و کلیه مکاتبات و اطلاعات در ارتباط با شخص نماینده انجام می شود.
حال چنانچه نماینده شرکت به هر دلیل (قطع همکاری، تغییر سمت و ...) تغییر یافته است، لازم است ضمن ارسال یک درخواست به واحد فروش HiSupport، نسبت به ارائه مدارک و مستندات زیر نیز اقدام فرمایید:

1- یک نامه رسمی بر روی سربرگ ممهور به مهر شرکت یا سازمان تنظیم و متن زیر را در آن درج کنید:

احتراما به استحضار می رساند با عنایت به تغییر نماینده این شرکت از آقا/خانم ....................... به آقا/خانم .........................، خواهشمند است در خصوص تغییر مشخصات ناحیه کاربری به شرح زیر اقدام و نتیجه را اعلام فرمایید.
لازم به ذکر است، این شرکت/سازمان، تمامی مسئولیت های مادی و معنوی ناشی از انجام این تغییر را پذیرفته و متعهد می شود در صورت بروز هر گونه مشکل، پاسخگو خواهد بود.

اطلاعات نماینده قدیم:
نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک

اطلاعات نماینده جدید:
نام و نام خانوادگی، کد ملی، شماره تلفن همراه و پست الکترونیک

مهر شرکت و امضا دارنده حق امضا

2- آگهی تاسیس و روزنامه رسمی آخرین تغییرات دارندگان حق امضا

نام و نام خانوادگی به صورت ناقص وارد شده است؟
چنانچه نام و نام خانوادگی به صورت ناقص وارد شده باشد، متقاضی می بایست به ناحیه کاربری خود لاگین و یک درخواست حاوی اطلاعات تکمیلی، به واحد فروش ارسال کند.
همچنین لازم است به ضمیمه درخواست، اسکن رنگی پشت و روی کارت ملی خود را نیز ارائه نماید.

چنانچه به دلیل هر گونه اختلاف، امکان اجرای هیچکدام از موارد قبل را ندارید!
از اینکه در همکاری مالک فعلی با جدید اختلاف ایجاد شده است بسیار متاسفیم. ابتدا پیشنهاد می کنیم از طریق مذاکره اقدام به رفع اختلاف کنید. اما چنانچه محقق نشد لازم است به یکی از مراکز پلیس فتا در شهر خود مراجعه و ضمن طرح شکایت، مراحل قانونی تا صدور رای را طی کنید.
HiSupport با دریافت نامه قضایی از مراجع قانونی، اقدام به اجرای مفاد درون آن خواهد کرد.

تمامی حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به HiSupport است.
کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به وبسایت HiSupport بلامانع است.


آیا این آموزش به شما کمک کرد؟