مرکز آموزش

نحوه تمدید دامنه های ir

  • تمدید دامنه, دامنه ملی, ایرنیک
  • 1

با استفاده از این مقاله، می توانید دامنه ای را که قبلا توسط HiSupport ثبت کرده اید و اینک نیز در ناحیه کاربری شما وجود دارد، تمدید کنید.

چنانچه دامنه مورد نظر قبلا در جایی دیگر ثبت شده و اینک می خواهید تمدید آن را از طریق HiSupport، انجام دهید، مطابق با این راهنما اقدام کنید.
با توجه به اینکه دامنه مورد نظر قبلا در ناحیه کاربری شما وجود داشته است، سیستم مالی HiSupport، به طور خودکار یک ماه قبل از تاریخ انقضا، ضمن ایجاد صورتحساب تمدید، ایمیل اطلاعیه آن را ارسال می کند. بنابراین با پرداخت آن صورتحساب، دامنه خودکار تمدید و ایمیل مرتبط نیز به شما کاربر ارجمند ارسال می شود.

با این حال در صورت نیاز به تمدید زودتر از موعد، لازم است مراحل زیر را دنبال کنید:

1- با مراجعه به آدرس زیر، به ناحیه کاربری خود لاگین کنید.

https://hisupport.net/clients/clientarea/

2- از نوار مشکلی رنگ وسط صفحه به منو دامنه ها > تمدید دامنه ها، مراجعه کنید.
3- چکباکس دامنه مورد نظر را در لیست پیش رو فعال و سپس در ستون آخر دوره تمدید که در مورد دامنه های ir، 1 یا 5 ساله می باشد را انتخاب کنید.
4- دکمه سفارش دهید را جهت ارجاع به مرحله بعد انتخاب کنید.
5- در این مرحله سبد خرید پیش روی شماست. در این صفحه اطلاعاتی از قبیل هزینه و دوره تمدید نمایش داده می شود. در صورت تمایل، دوره تمدید را تغییر دهید.
6- در صورت تایید موارد، دکمه سبز رنگ پرداخت نهایی را انتخاب کنید.
7- اطلاعات شخصی و مالی شما در بخش اول نمایش داده می شود. در بخش جزییات پرداخت، ضمن بررسی مبلغ قابل پرداخت، روش مورد نظر جهت پرداخت صورتحساب را انتخاب کنید.
8- چنانچه توضیحی در خصوص تمدید دامنه دارید ضمن درج آن در بخش توضیحات با واحد فروش نیز هماهنگ نمایید.
9- دکمه تکمیل خرید را انتخاب کنید.
10- در این مرحله صورتحساب برای شما نمایان می شود. حال می توانید با انتخاب دکمه موجود در بخش روش پرداخت، به درگاه بانگی مراجعه و اقدام به پرداخت هزینه کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به HiSupport است.
کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به وبسایت HiSupport بلامانع است.


آیا این آموزش به شما کمک کرد؟