مرکز آموزش

عدم امکان ایجاد اکانت جدید یا ویرایش اکانت های موجود در WHM

  • خطا, نمایندگی لینوکس, WHM
  • 0

یکی از اقدامات معمول نمایندگان در هنگام کار با WHM، ایجاد اکانت جدید یا ویرایش اکانت های موجود است. اما همین اقدام معمول در برخی مواقع غیر قابل انجام بوده و بعضا با محدودیت یا خطا مواجه می شود.
در این مقاله به دلایل شایع این مشکل می پردازیم...

دلیل اول: پر شدن ظرفیت پکیج نمایندگی
دلیل مشکل فوق در اغلب مواقع پر شدن ظرفیت پکیج نمایندگیست. به آن معنا که ترافیک یا فضای اختصاص یافته به نمایندگی به طور کامل توسط شما و اکانت های زیر مجموعه استفاده شده و اینک منابعی جهت مدیریت WHM باقی نمانده است.
در این شرایط همچنین در هنگام تغییر یا اختصاص پکیج، رنگ آن ها قرمز می شود.
اما تنها راهکار موجود ارتقا پکیج نمایندگی با استفاده از این راهنما می باشد. با این حال در صورتیکه قصد دارید اکانت ها یا اطلاعات اضافی را جهت کاهش فضای مصرفی، حذف کنید می توانید با ارسال درخواست پشتیبانی به HiSupport، خواستار ارتقا موقتی فضا یا ترافیک شوید.

دلیل دوم: فروش بیش از منابع اختصاص یافته
دلیل شایع دوم، در واقع OverSelling است. به آن معنا که میزان منابع اختصاص یافته به مجموع اکانت ها بیش از میزان منابع پکیج نمایندگی باشد. در این شرایط چنانچه از قابلیت OverSelling استفاده نکرده باشید، حتی در صورتیکه مصرف منابع کمتر از پکیج باشد همچنان در مدیریت اکانت های نمایندگی دچار محدودیت هستید.
راهکار این مشکل، خریداری سرویس OverSelling است.

اما نگران نباشید! خوشبختانه HiSupport سرویس OverSelling را به رایگان بدون دریافت هزینه برای تمامی پکیج های نمایندگی فعال کرده است. بنابراین هیچگاه اکانت شما به این دلیل در سرورهای HiSupport مسدود نخواهد شد!

دلیل سوم: ایجاد محدودیت های خاص توسط HiSupport
این دلیل به ندرت و تنها در شرایط بسیار خاص می تواند عامل این محدودیت باشد. با این حال در صورت عدم مشاهده موارد مندرج در دلیل اول، ابتدا ایمیل، و ناحیه کاربری خود را مورد بررسی قرار دهید تا در صورت ارسال اطلاعیه در جریان آن قرار بگیرید.
در نهایت ضمن ارتباط با HiSupport، خواستار بررسی موضوع شوید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این مطلب متعلق به HiSupport است.
کپی برداری از مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به وبسایت HiSupport بلامانع است.


آیا این آموزش به شما کمک کرد؟