خرید سرور مجازی بایننس

خرید سرور مجازی بایننس

سرور مجازی بایننس، یک سرور مجازی با سیستم عامل ویندوز است که در خارج از ایران واقع شده و یک IP ثابت و اختصاصی دارد.

شما با استفاده از موبایل یا کامپیوتر با سرعت و کیفیت بالا به دسکتاپ سرور متصل می‌شوید و همانند کامپیوتر خود از آن استفاده می‌کنید. نرم افزارهای مورد نظر قابل نصب است و از طریق انواع مرورگرها چون Chrome، FireFox و … می‌توانید به وبسایت های گوناگون مراجعه کنید.

در سرور بایننس از برترین و قوی‌ترین سیستم مجازی سازی با نام KVM Full Virtualization استفاده شده که یک کنترل پنل اختصاصی جهت مدیریت فرامین و همچنین رابط VNC نیز در کنار آن ارایه می‌شود.

در سرورهای مجازی مخصوص بایننس، IP شما ثابت می‌باشد و سرعت شبکه بسیار بالاست و در کشوری مستقر شده است که محدودیت های بایننس را شامل نمی‌شود. لذا بدون نگرانی در خصوص مسدود شدن حساب و یا احراز هویت، با اطمینان می‌توانید نسبت به خرید و فروش رمز ارزهای خود اقدام نمایید. به دلیل ملاحظات بایننس در هر سرور فقط می‌توانید به یک اکانت بایننس متصل شوید. بنابراین هر سرور مخصوص یک اکانت بایننس می‌باشد.

خرید یک VPS امن برای بایننس، می‌تواند در کیفیت و امنیت معاملات در بازارهای مالی، شما را یاری دهد و کمک می‌کند تا وضعیت پایداری در این بازار داشته باشید.

در HiSupport، سرورهای بایننس به صورت کاملا اتومانیک و آنی تحویل می‌شوند!

سخت افزار مورد استفاده در سرورهای بایننس

سرور مجازی بایننس برترین نسل هارددیسک: NVMe PCI Express Datacenter با سرعت و کیفیت بسیار بالا 3600 مگابایت در ثانیه، 6 برابر سریع‌تر از SSD
سرور مجازی بایننس برترین حافظه رم: DDR4 مجهز به تکنولوژی ECC جهت عیب‌یابی خودکار
سرور مجازی بایننس پردازنده: نسل نهم AMD با 24 هسته باورنکردنی و قدرت پردازش فوق‌العاده بالا و همینطور امتیاز 30867 در Benchmark
سرور مجازی بایننس پهنای باند: 1Gbps در بخش شبکه

مدیریت و ارتقا سرورهای بایننس

شما می‌توانید در هر لحظه اقدام به ارتقا سخت افزاری سرور خود کنید. در فرایند ارتقا هیچ تغییری در IP سرور و یا اطلاعات شما در سرور ایجاد نخواهد شد.

مقایسه Kestrel و IIS در ASP.NetCore

مقایسه Kestrel و IIS در ASP.NetCore

نزدیک به 2 سال است که از انتشار اولین سری از ASP.NetCore 2.2 می‌گذرد. نسخه‌ای که تحولی بزرگ در سرعت و عملکرد این فریم‌ورک ایجاد کرد. تا پیش از آن Asp.NetCore فقط از Kestrel به عنوان وب سرور استفاده می‌کرد. وب سروری که با واژه سرعت همراه بود. اما بواقع اینگونه نبود!

در ویندوز یا حتی لینوکس به دلایلی که در ادامه به تشریح آن می‌پردازیم مجبور بودیم تا از یک Reverse Proxy برای ارتباط kestrel با IIS و Apache استفاده کنیم. فرایندی که با ایجاد ‌Requesهای بیشتر زمان اجرای پردازه‌ها را افزایش می‌داد به گونه‌ای که از سرعت پروژه کاسته می‌شد! اما چرا IIS یا Apache؟ مگر Kestrel خود به تنهایی چه عیبی داشت که می‌بایست IIS یا Apache را در آن دخیل می‌کردیم؟

در دات نت کور 2.2 و نسخه‌های بعدی یک معماری درون فرایند پیش‌بینی شده است. یعنی ما می‌توانیم Hosting Model را از out of process و غیر مستقیم به In Process و مستقیم تغییر دهیم. با این کار واسط Reverse Proxy حذف شده و به همین دلیل تعداد Requestها کاهش و سرعت افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند. در این مقاله به هر دو نوع Hosting Model، تفاوت‌ها و عملکرد هر یک می‌پردازیم تا جایی که با استفاده از In Process، کِسترل را از دور خارج خواهیم کرد!

ادامه مطلب »

قابلیت‌های جدید در ناپ کامرس 4.3

قابلیت‌های جدید در ناپ کامرس 4.3

ناپ کامرس 4.3 بالاخره پس از مدت‌ها انتظار به طور رسمی منتشر شد. اما علارغم تاخیر زیاد در انتشار این نسخه باید بگوییم که ارزشش را داشته و تحولات موثر و بسیار خوبی در آن لحاظ شده است.
از سرعت و امنیت گرفته تا بهینه سازی، ارتقا سئو و …

بر اساس تست‌های صورت گرفته و اعلام توسعه دهنده، سرعت و سئو در این نسخه افزایش قابل توجهی یافته است. در ادامه به تشریح تغییرات مهم این نسخه می‌پردازیم…

ادامه مطلب »

یک مقایسه جالب برای سرعت و عملکرد ASP.NetCore نسبت به Laravel

یک مقایسه جالب برای سرعت و عملکرد ASP.NetCore نسبت به Laravel

این روزها پلتفرم‌های متعددی در صنعت برنامه نویسی پا به عرصه گذاشتند. برخی فریم ورک های وابسته و برخی مستقل هستند. برخی ساختار جدید و انقلابی و برخی نقش تسهیل کننده دارند.

اما در این بین، 2 پلتفرم یا به عبارتی بهتر فریم ورک ASP.NetCore و Laravel بیشتر مورد استقبال قرار گرفتند و شاید یکی از مهمترین دلایل این استقبال بی نظیر ساده سازی فرایندها نسبت به زبان‌های اصلی چون PHP و ASP.Net می‌باشد. ساختارها در این دو فریم ورک جدید بسیار ساده سازی شده و در عین حال سرعت و کیفیت اجرای پروژه بیش از پیش ارتقا یافته است.

ادامه مطلب »
Redis و ویژگی‌های آن در هاست لینوکس

Redis و ویژگی‌های آن در هاست لینوکس

برای معرفی Redis بهتره که ابتدا به یک سوال پر تکرار جواب بدیم. Redis یک دیتابیس است یا نوعی سیستم Caching؟
این سوال خیلی مهم است، چون جواب به آن می تواند در تصمیم شما برای استفاده از آن موثر باشد. پس خیلی کوتاه به آن جواب می دهیم، Redis هم نوعی دیتابیس است و هم نوعی Cache. پس هر دو را با هم در خود جای داده است.

ادامه مطلب »

انتشار رسمی دات نت کور 3 با هاست ویندوز

انتشار رسمی دات نت کور 3 با هاست ویندوز

شاید خیلی از برنامه نویس ها مثل ما در HiSupport تو این فکر بودند که بالاخره کی قراره ASP.NETCore 3.0 منتشر شود؟
حدود 9 ماه از آخرین سری این فریم ورک یعنی 2.2 می گذرد در این مدت زیر مجموعه‌های این نسخه تا 2.2.7 منتشر شدند و ما نیز در فواصل زمانی مختلف در سرورهای HiSupport تقدیم حضورتان کردیم.
اکنون خوشحالیم که اعلام کنیم طبق خبرهای رسیده از Microsoft یواش یواش انتظارها به پایان میرسد و ما تا چند روز دیگر شاهد نسخه پایانی و پایدار 3.0 خواهیم بود.

ادامه مطلب »

افزایش سرعت و امنیت وردپرس با ارتقا PHP به 7 یا بالاتر

افزایش سرعت و امنیت وردپرس با ارتقا PHP به 7 یا بالاتر

وردپرس یکی از مهمترین سیستم های مدیریت محتواست که تعداد بسیار زیادی از وبسایت های دنیا با استفاده از آن راه اندازی شده اند.
یکی از دلایل محبوبیت وردپرس متن باز بودن آن است. اما چه چیزی وردپرس را به یک پلتفرم متن باز یا Open-Source تبدیل کرده است؟ پاسخ روشن است، PHP! وردپرس مبتنی بر PHP است و با استفاده از این زبان برنامه نویسی ساخته شده است. یک زبان برنامه نویسی محبوب که بیش از 79% از وبسایت های جهان را در اختیار دارد.

حالا ما می دونیم که وردپرس چرا همواره موفق بوده. در عین حال خیلی مهمه که بدونیم کدام نسخه PHP بهترین عملکرد را در وردپرس ارایه می کند؟ برای پاسخ به این سوال ما یک آزمایش بر روی نسخه های مختلف PHP و تعداد درخواست های پردازش شده در ثانیه انجام داده ایم که در ادامه به نتایج آن اشاره می کنیم.

ادامه مطلب »

ارتقا هاست دات نت کور و ویندوز به نسخه 2.2

ارتقا هاست دات نت کور و ویندوز به نسخه 2.2

بعد از انتشار نسخه‌های مختلف ASP.Net core در شماره‌های 1، 1.1 ،2 و 2.1 بالاخره در اوایل ماه جاری میلادی (Dec 2018)، نسخه پایدار 2.2 نیز منتشر شد. بنابراین خوشحالیم که به اطلاع برسانیم تمامی خدمات هاست ویندوز و هاست دات نت کور، همگی به نسخه 2.2 مجهز شدند.

از این پس می توانید با تهیه هر یک از خدمات هاست ویندوز یا هاست دات نت کور، از نسخه جدید استفاده کنید.

ادامه مطلب »

آسیب پذیری افزونه Duplicator در وردپرس

آسیب پذیری افزونه Duplicator در وردپرس

پلاگین Duplicator محصول شرکت snapcreek یکی از پلاگین های بسیار جذاب، محبوب، پر استفاده و البته دوست داشتنی وردپرس است که اولین بار در اواخر ماه مارچ 2015 معرفی شد. این پلاگین که اخیرا بسیاری از کاربران ایرانی را نیز تحت تاثیر خود قرار داده است، یک کار خیلی خوب، مفید و موثر انجام می دهد.
در گذشته برای اینکه یک وبسایت راه اندازی کنید چند مرحله در پیش داشتید. از نصب وردپرس گرفته تا قالب ها و پلاگین ها.
اما پلاگین Duplicator کار را بسیار ساده کرده به طوریکه نه تنها در زمان بسیار کمتری وبسایت شما راه اندازی می شود بلکه بدون دردسر نصب وردپرس، قالب و پلاگین و دیگر امور اولیه مربوط به آن ها، یک وبسایت کامل مطابق با نمونه در اختیار شما قرار خواهد گرفت. اما این پلاگین محبوب مانند اغلب پلاگین های وردپرس دور از تهدید و خطر نیست…! اگر شما نیز وبسایت خود را با افزونه Duplicator راه اندازی کردید، توصیه می شود حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید…

ادامه مطلب »

تغییر شاخص های امنیتی در  مرورگر کروم

تغییر شاخص های امنیتی در مرورگر کروم

در این مقاله قصد داریم به مهمترین تغییرات در عملکرد Chrome در نمایش وبسایت های ایمن و در مقابل نا ایمن بپردازیم. تغییراتی که ممکن است در فعالیت یا کسب و کار شما موثر واقع شوند.
ما می خواهیم شرایط قبل از Chrome 69 را با پس از آن مورد بررسی و مقایسه قرار دهیم و سپس پیشنهاداتی برای بهبود وضعیت وبسایت شما در این حوزه ارایه کنیم. پس در ادامه با ما همراه باشید…

ادامه مطلب »